Lepšia komunikácia so zákazníkmi: Nové Chat okno
Aká je vaša najobľúbenejšia forma komunikácie s pracovníkmi elektronického eshopu? K dispozícii je telefonická info linka, možnosť e-mailovej komunikácie, u nás si môžete vyžiadať telefonický hovor s požiadavkami, ktoré by ste chceli vedieť (a to na náš účet) a veľmi obľúbená je tiež komunikácia pomocou tzv. „chatovacieho“ okienka. A práve túto časť sme koncom minulého týždňa „vylepšili“.
„Vylepšenie?“
Dali sme to do úvodzoviek, pretože si zatiaľ myslíme len my, že ide o vylepšenie. Záležať bude na spätnej väzbe z vašej strany, či sa vám nové chat okno bude páčiť, alebo nie ?
Čo sa hlavne zmenilo?
Zmenilo sa hlavne efektívnejšie priraďovanie vašich požiadaviek našim pracovníkom. Komunikácia by mala byť efektívnejšia a vaše požiadavky budú môcť takto cez chat okno vybaviť aj priamo vám pridelení obchodníci ?
Budeme veľmi radi, keď nám dáte k tomuto novému chat oknu nejakú spätnú väzbu, pretože váš komfort pri komunikácii s nami, je pre nás veľmi dôležitý. Ďakujeme!
Vyskúšajte hneď teraz – je vľavo dole, kde vždy