repasované notebooky, repasované počítače, predaj, servis
Repasované notebooky a počítače, ktoré šetria životné prostredie a aj vašu peňaženku
info@zebracomp.sk     0950 396 001
24h DORUČENIE pre REGISTROVANÝCH VŹDY ZDARMA 24h DORUČENIE pre REGISTROVANÝCH VŽDY ZDARMA
ŠTUDENTI a Dôchodcovia: 5% ZĽAVA ŠTUDENTI a Dôchodcovia: -5% ZĽAVA na celý nákup
ODBORNÁ POMOC PRI VÝBERE repasovaných produktov ODBORNÁ POMOC PRI VÝBERE repasovaných produktov
Sme vám k dispozícii 24 / 7 - neváhajte zavolať ;) Sme vám k dispozícii 24 / 7 - neváhajte zavolať ;)
 Notebooky >>
 Počítače >>
 LCD monitory >>
 Naše tipy ;) >>
Často kladené otázky

Často kladené otázky

Kedy mi bude tovar doručený?

Vašu objednávku začíname spracovávať ihneď po jej prijatí. Priemerná doba dodania tovaru je 2 až 3 pracovné dni. Priemernú dobu sledovania uviedli naši zákazníci, môžete si ju vždy overiť TU.

Koľko zaplatím za dopravu?

Dopravu máte zadarmo pri nákupe nad 250 € s DPH. Pri nákupe do 250 € s DPH je dopravné 3,59 € s DPH. V prípade, že si zvolíte spôsob platby na dobierku, administratívny poplatok je 1,40 € s DPH. Možnosti dopravy a platby si zvolíte v košíku pri zadávaní objednávky. Aktuálna výška dopravného je vám vždy k dispozícii pri predbežnom prepočítaní cien v košíku.

Kde si uplatniť kupón na zľavu?

Máte k dispozícii nejaký kupón na zľavu? Kupón na zľavu si uplatníte v prvom kroku košíka. Pod zoznamom objednávaných produktov je políčko „Kód kupónu“. Do tohto políčka vložíte váš kupón na zľavu a kliknete na tlačidloPoužiť kupón“. Ak je kupón zadaný správne a je platný, zľava sa vám automaticky prepočíta.

Aký je stav notebookov a počítačov?

Jednotlivé otázky ohľadom stavu obnovených notebookovpočítačov sme spracovali do samostatnej časti. Tieto informácie nájdete TU.

Je na produkty poskytovaná záruka?

Áno, štandardne je na produkty poskytovaná záruka 2 roky. Je možnosť predĺžiť si záruku až na 4 roky. Viac info o predĺžení záruky nájdete TU.

Je možné nakupovať aj na splátky?

Samozrejme, môžete u nás nakúpiť aj na splátky. Viac info o splátkach nájdete TU.

Ako postupovať pri reklamácii?

Postupujte prosím, podľa reklamačného poriadku, ktorý nájdete TU.

Máte nejaké ďalšie otázky? Máme do tejto sekcie niečo doplniť? Neváhajte nás kontaktovať, sme tu pre vás:

ZEBRACOMP - Zdenko

Zdenko

obchodník

0911 997 448
obchod@zebracomp.sk

Potrebujete pomôcť v výberom? Spoľahnite sa. Veľmi rád pomôžem. Som tu pre Vás 🙂
ZEBRACOMP - Marián

Marián

obchodník

0950 396 001
predaj@zebracomp.sk

Pomôžem Vám vybrať tie správne produkty pre Vás. Neváhajte sa na mňa obrátiť. Veľmi rád pomôžem 🙂