Tipy a triky

Lepšia komunikácia so zákazníkmi: Nové Chat okno

Aká je vaša najobľúbenejšia forma komunikácie s pracovníkmi elektronického eshopu? K dispozícii je telefonická info linka, možnosť e-mailovej komunikácie, u nás si môžete vyžiadať telefonický hovor s požiadavkami, ktoré by ste chceli vedieť (a to na náš účet) a veľmi obľúbená je tiež komunikácia pomocou tzv. „chatovacieho“ okienka. A práve túto časť sme koncom minulého týždňa „vylepšili“.

„Vylepšenie?“

Dali sme to do úvodzoviek, pretože si zatiaľ myslíme len my, že ide o vylepšenie. Záležať bude na spätnej väzbe z vašej strany, či sa vám nové chat okno bude páčiť, alebo nie 😉

Čo sa hlavne zmenilo?

Zmenilo sa hlavne efektívnejšie priraďovanie vašich požiadaviek našim pracovníkom. Komunikácia by mala byť efektívnejšia a vaše požiadavky budú môcť takto cez chat okno vybaviť aj priamo vám pridelení obchodníci 🙂

Budeme veľmi radi, keď nám dáte k tomuto novému chat oknu nejakú spätnú väzbu, pretože váš komfort pri komunikácii s nami, je pre nás veľmi dôležitý. Ďakujeme!

Vyskúšajte hneď teraz – je vľavo dole, kde vždy 😉

Určite sa pozrite na naše tipy:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *